امامان جمعه و خطبای شیعه و اهل سنت شهرستان‌ها و مناطق مختلف هرمزگان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به مهمترین مسائل روز کشور و منطقه خود اشاره کردند.

نماز جمعه اهل سنت بندرعباس

 شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: مردم باید در انتخابات به برنامه‌ها و وعده‌های قابل تحقق نامزد‌ها توجه و فرد اصلح را انتخاب کنند.

 نماز جمعه میناب 

امام جمعه میناب گفت: قوه قضاییه در جامعه ما به دنبال کشف حقیقت و مبارزه با فساد است.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخشی دیگر از سخنانش از همه مدیران و مسئولان خواست برای رفع مشکل کمبود آب در میناب در کوتاه مدت برنامه ریزی کنند.

 نماز جمعه قشم 

حجت الاسلام حاجبی، امام جمعه قشم گفت: مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب استحکام پایه‌های نظام و افزایش اعتبار و اقتدار کشور و ناامیدی دشمنان می‌شود.

 نماز جمعه اهل سنت قشم 

شیخ محمدسعید خطیبی، خطیب نمازجمعه اهل سنت قشم گفت: کسی که خدا را نشناسد درشناسایی حقیقت خود نیز ناتوان است و چنین فردی هرگز نمی‌تواند با انسان‌های دیگر ارتباط درستی برقرار کند.

 نماز جمعه بندرلنگه 

حجت الاسلام شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده وحدت ملی است که موجب ایجاد پشتوانه محکم برای رییس جمهور آینده در راه ساختن ایرانی قوی می‌شود. 

 نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه 

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: همه باید برای اقتدار ایران و بهبود شرایط اقتصادی کشور، با انتخاب فردی صالح و کارآمد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

 نماز جمعه حاجی آباد 

حجت الاسلام دُری امام جمعه حاجی آباد با تشکر از رسانه ملی برای پخش مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری گفت: با پخش این برنامه‌ها در رسانه ملی، مردم می‌توانند با آگاهی بیشتری رییس جمهور اصلح را انتخاب کنند.

نماز جمعه بشاگرد

حجت الاسلام غلامی امام جمعه بشاگرد با اشاره به برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر گفت: هفته پیش رو، هفته‌ی بصیرت افزایی برای خلق حماسه‌ای بزرگ در انتخابات است تا با توکل به خدا جبهه کفر نا امید و ایران اسلامی بار دیگر سربلند شود.

 نماز جمعه جاسک 

حجت الاسلام ذاکری امام جمعه جاسک گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، موجب قدرت بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می‌کند.

 نماز جمعه رودان 

حجت الاسلام بارانی امام جمعه رودان از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری خواست قانونمدار باشند وتا روز برگزاری انتخابات با پرهیز از تفرقه تنها برنامه‌های عملی خود را برای حل مشکلات کشور و مردم ارائه کنند.

 نماز جمعه سیریک 

حجت الاسلام سالاری امام جمعه سیریک با اشاره به حقایق واقعه غدیر گفت: اطاعت کامل از ولی و رهبر درس مهم واقعه غدیر برای امت اسلامی است.

نماز جمعه بندرخمیر

امام جمعه بندرخمیر گفت: سخن گفتن از غدیر به معنای پاسداشت کامل شدن باور‌ها است.

حجت‌الاسلام صالحی افزود: ضرورت توجه به سلوک امیرالمؤمنین در معاشرت با مردم و حاکمیت سیاسی نیاز امروز جامعه بشری است.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام رستاخیز امام جمعه هرمز گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب افزایش اعتبار و اقتدار بین المللی کشور می‌شود.

نماز جمعه توکهور و هشتبندی 

حجت الاسلام مفید سهرابی امام جمعه موقت توکهور و هشت‌بندی گفت: مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو زمینه ساز ایجاد دولت قوی و کارآمد خواهد شد، زیرا انتخابات مظهر قدرت ملی وعرصه خدمت به مردم است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.